HABERLER

League of Legends 9.11 Yama Notları Belli Oldu!

League of legends güncelleme 9.11 PBE‘de mevcut. Bu sefer Başa çıkacak yeni bir şampiyonumuz olmasa da (yama 9.10 Yuumi’yi tanıttı) göz atmaya değecek birkaç önemli denge değişikliği var.
 
Başka bir yerde, yeni yama küçük şeytan Tristana’nın gelişini müjdeliyor. Yeni kozmetik, bu yılın başlarında yapılan bir ankette kazanan seçimdi ve Riot’un geri dönüşü oldukça etkileyiciydi. Bunun dışında, kozmetik cephesinde oldukça sessiz bir güncelleme var ancak denge değişiklikleri yeni kostümlerin yokluğunu telafi edecek kadar büyük.

League of Legends 9.11 Çıkış Tarihi

League of Legends yama notları için kesin bir çıkış tarihi yok, ancak yamalar normalde iki haftalık bir programda yayınlanıyor. Bunu akılda tutarak, yeni güncellemenin 29 Mayıs Çarşamba günü gelmesini tahmin ediyoruz.

League of Legends 9 11 Şampiyon Düzenlemeleri

Diana

Taban mana değeri 372 + 20’den 335 + 45’e düşmüştür.
Saldırı hızı 0,625’den 0,725’e yükseldi.
Seviye başına saldırı hızı 2,25’den 2,30’a yükseldi.

Gümüşay Bıçağı  (Pasif): Yarma AP oranı %80’den %60’a düştü.
Bir büyü yaptıktan sonra artık %30-90 atak hızı vermez.

Hilal Saldırısı (Q): Simdi füze ucunda savaş sisi ortaya çıkarıyor.

Ay Düşüşü (E): Bekleme süresi 26/24/22/20/18 saniyeden 20/18/16/14/12 saniyeye düştü.

Bu Haber İlginizi Çekebilir: Hangi League of Legends Rolünde Oynamayı Hak Ediyorsun?

Janna

Meltem (W): Hasarı 55/100/145/190/235’den  55/90/125/160/195’e düştü.
Bekleme Süresi her seviye başında 8’den  8/7.5/7/6.5/6 saniyeye düşürüldü.
Mana Bedeli 50/60/70/80/90 dan 60/70/80/90/100 e yükselmiştir.

Fırtınanın gözü (E): Kalkan 70/105/140/175/210’dan 80/115/150/185/220 seviyesine yükseltildi. Bekleme süresi 18/16/14/12/10 saniyeden 16/15/14/13/12 saniyeye değiştirildi.

Malphite

Granit Kalkan (Pasif): Kalkanı yenilendiğinde malphite artık parlıyor.
Malphite’in büyüklüğü şimdi zırhıyla birlikte ölçekleniyor. (En fazla 700 zırh.)

Sismik Parça (Q): Hedefe ulaşma hızı 1200 den 1400 e çıktı. Malphite artık harekete hızını çalmıyor. Malphite  şimdi hedefini  %20/25/30/35/40 oranında yavaşlatıyor ve kendi hareket hızını %20/25/30/35/40 oranında arttırıyor. Hız süresi 4 saniyeden 3 saniyeye düşürüldü.

Gaddar Darbe (W): İlk isabet AP oranı %40’tan % 20’ye düşürüldü. İlk vuruş zırh oranı % 20’e düşürüldü.

Oyuncular, Malphite kendi otomatik saldırısını sıfırlar, %30 zırh ve %20 ye AP ile ölçeklendirme yaparak 30/45/60/75/90 bonus fiziksel hasar verir. Malphite’in otomatik saldırıları şimdi altı saniye boyunca artçı şoklar yaratıyor. Bunlar %250 zırh ve %20 AP ile ölçeklenen, koni menzilindeki tüm düşmanlara 10/20/30/40/50/50 fiziksel hasar veren ön yarıklardır.

Teemo

Taban mana yenilemesi 1.92’den 2.5’e yükseldi.
Her seviye için mana yenilemesi 0.09’dan 0.15’e yükseldi.
Her seviye için mana 20’den 25’e yükseldi.
Taban hasarı 54’ten 51’e düştü.
Her seviye için saldırı hızı 3.38’den 2’ye düştü.

Zehirli atış (P): Teemo’nun temel saldırıları şimdi 8-50 bonus AP hasarı veriyor ve 4 saniyede 24-180 AP hasarı veren bir zehir bırakıyor.

Kör eden Dart (Q): Taban hasarı 80/125/170/215/260’dan 70/105/140/175/210 seviyesine düşürüldü.

Seri Adım (W): Artık gizli kalmaz.

Tehlikeli Tuzak (R): Taban hasarı 200/325/450’den 150/250/350’ye düşürüldü. Tuzaklar şimdi 1 saniye sonra görünmez hale gelir.

Wukong

Yıkıcı Vuruş (Q): Hasar 20/40/60/80/100’den 20/35/50/65/80’e düşürüldü.

Yuumi

Taban mana değişimi 7.5’ten 10’a yükseldi.
Pasif Mana geri yüklemesi 30-160dan 40-16 a çıkarıldı.

Sinsi Atış(Q): Hasar 40/60/80/100/120/140’dan  40/65/90/115/140/165’e yükseldi.

Çıldırr (E): Minimum iyileştirmesi 25/35/45/55/65’ten 30/40/50/60/70’e yükseldi. Maksimum iyileşme 50/70/90/110/130’dan 60/80/100/120/140’a yükseldi.

Son Sayfa (R): Çok vuruşlu hazar azaltma %60’dan %50’ye düşürüldü.

Zac

Esnek Saldırı (Q): Bekleme süresi 13/12/11/10/9 saniyesinden 15/13.5/12/10.5/9’a yükseldi

Maddenin Kararsız hali (W): Sihir hasarı %4’ten  %2’ye düştüğü için hedefin 100 AP başına maksimum sağlık yüzdesi.

Hoplaya Zıplaya (R): Zac 4 kez zıplıyor, süre boyunca %20-50 hareket hızı kazanıyor ancak Q veya E kullanamıyor ve saldıramıyor. İlk sıçrama bir hedefin üzerindeki 140/210/280 (+%40 AP) hasara uğradı aynı hedefte sonraki sıçramalar için %50 azaldı. Belirli bir hedefteki ilk sıçrama onları 1 saniye boyunca geri döndürür ve aynı hedefteki tüm sıçramalar %20 yavaşlar.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız Oturum aç

Bu Haber Hakkında Ne Düşünüyorsun? Yorum Yaparak Görüşlerini Paylaş!

Popüler

YUKARI